Home » , , » Matematik Dergisi Örneği

Matematik Dergisi Örneği



Bu örnek dergiyi internette paylaşan Matematik Öğretmeni Raman Tanrıkulu'na teşekkür ediyoruz.




PAYLAŞ :

+ yorum + 4 yorum

Adsız
18 Mayıs 2014 17:47

Çok güzel bunu bizlere kazandıranlara çok teşekkür ediyorum öğretmenm bu ödevi vermişti sayenzde buradan yazıları yazdm çok sağolun :)

Adsız
20 Mayıs 2014 20:35

kardeşim eline sağlık çok sağol çok zor durumdaydım yarın ödevi götürmek zorundaydım
senin sayende bittirdim
Allahda sana yardım etsin

Adsız
21 Mayıs 2014 16:01

duvar yazılarına bayıldım

17 Aralık 2014 19:07

Çok ama çok teşekkür ederim.Yapanların ellerine sağlık.Proje ödevim için çok yardımcı değil aşırı derecede yardımcı oldu eğer 100 alırsam sizin sayenizde.Benim sayemde de tabi ki yazıları ben yazdım ve okulda anltacağım.Ama kısacası Çok Sağolun teşekkürler. :D :)

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Matematik Canavarı - All Rights Reserved